Osvrt na večer s Draženom Bušićem

U organizaciji općinske organizacije Zajednica žena HDZ-a "Katarina Zrinska" Dugi Rat, u prostorijama kino dvorane "Dalmacija“ u Dugom Ratu priređena je u nedjelju, 9. listopada 2016. promocija filma "Božji čovjek" i predstavljena knjiga "Apokalipsa - Rat za duše" Dražena Bušića, teologa i publiciste iz Zagreba, koji je sa suprugom Kristinom u posljednjih 15 godina priredio više od 1000 ovakvih druženja i prezentacija u više od 120 mjesta/župa. Posebni gosti na dugoratskom predstavljanju bili su Boris i Dolores Bašić iz Kaštel Novoga, akteri njegovog filma..

Večer s autorom: Projekcija filma i predstavljanje knjige Dražena Bušića

Tekst i slike: Davor Grgat

- "Večaras smo u Dugom Ratu predstavili moju knjigu "Apokalipsa" i novi dokumentarni film "Božji čovjek“. Knjiga govori o aktualnoj temi, to je Apokalipsa, odnosno posljednja vremena, koje je vrlo intrigantno. Postoje određene zablude, kod većine vjernika, koji su se svrstali u dva različita tabora. Jedni kažu nitko ništa ne zna o posljednjim vremenima, netrebamo biti više zabrinuti, a ovi drugi naglašavaju uništenje kao u nekim porno filmovima. Dakle i jedna i druga grupa pripadaju u ekstreme. To me kao novinara zaista ljuti. Kroz ovu knjigu u četrdeset članaka htio sam prikazati jednu objektivnu viziju, ispravnu ideju, na osnovu Božje riječi. Film "Božji čovjek“ govori o Borisu i Dolores i njihovoj Zajednici iz Kaštel Novog. Oni su obraćenici. Gospodin ih je dotaknuo i  oslobodio od poroka, od narkomanije od besmisla života, i sada oni u njihovom gradu, odnosno Gospodin preko njih, obraćaju druge ljude, čak i one koji su propali mnogo dublje, a koji se nadaju uspješnom ozdravljenju"  - kazao je Dražen Bušić pred dugoratskom publikom.