Osvrt na Omišku Noć kazališta

I Omiš se priključio dalmatinskom Broadwayu, Gatima, u obilježavanju Noći kazališta u našem kraju. I to  velikom stilu. Na večeri u dvorani Ilirskog sjemeništa na Priku upriličene su predstave, monodrame ali i nešto nesvakidašnje za Noć kazališta - tematske kolekcije mladih modnih dizajnera, odnosno modnu reviju "Theatrical Heroines who Inspired Design" za koju su mlade dizajnerice inspiraciju potražile u kazališnim heroinama. Naravno, sve se ovo održalo zahvaljujući omiškom Centru za kulturu, Narodnoj knjižnici Omiš i brojnim omiškim kulturnjacima koji su za svoje sumještane i kulturiste namjernike priredili doista upečatljivu večer koju ni kiša nije mogla pokvariti. Odigrane su dvije predstave za najmlađe "Romeo i Julija na lokvarski način" i "Muka malog vuka", odigrana je monodrama "Jubav u vrime kupusa“ Tonke Alujević te monodrama "Ja sam dama“ nastala prema Facebook zapisima naše Sumpetranke Meri Bauk u režiji Petra Buljevića i energičnoj interpretaciji Ivane Giove Župa. Sve je začinjeno već spomenutom modnom revijom u kojoj je osam mladih modnih nada predstavilo svoje radove i brandove na daskama koje život znače inspirirane vizijom žena koje su ostavile trag u kazališnom svijetu. - "Željeli smo napraviti reviju kojom ćemo povezati modu i kazalište odnosno privući kazališnu i modnu publiku. Dizajnerice su nam svojim vizijama odjeće kakvu bi kazališne heroine nosile danas, pomogle da u tome uspijemo", izjavila je novinarima suorganizatorica manifestacije Julija Tomasović.